سه شنبه 18 مرداد 1401
خدمات اصلی مالیاتی سایر خدمات مالیاتی

خطای (فعال سازی استفاده از ابلاغ الکترونیک انجام نشده است. لذا وارد سامانه ثبت نام شده و از منوی ابلاغ الکترونیک اقدام نمایید) در ثبت نام مشاهده می نمایم، برای برطرف شدن آن چه اقدامی می بایست انجام دهم؟


⏺ مربوط به ثبت نام الکترونيکي در نظام مالياتي
⏺ مربوط به سوالات و نکات عمومی


خطای (فعال سازی استفاده از ابلاغ الکترونیک انجام نشده است. لذا وارد سامانه ثبت نام شده و از منوی ابلاغ الکترونیک اقدام نمایید) در ثبت نام مشاهده می نمایم، برای برطرف شدن آن چه اقدامی می بایست انجام دهم؟

با توجه به الزام ثبت درخواست فعالسازی ابلاغ الکترونیک توسط مودی در سامانه ثبت نام الکترونیک از تاریخ 1399/04/03 مودیان می بایست اقدام به فعالسازی ابلاغ الکترونیک در ثبت نام خود نمایند.

نکته:

ابلاغ الکترونیک روی شماره همراه متصل به کد ملی نماینده اصلی فعال خواهد شد.

مودیان حقیقی - انفرادی به محض فعالسازی ابلاغ الکترونیک خود در یک ثبت نام، در تمام ثبت نام های انفرادی و مشارکتی (به شرط نماینده اصلی بودن) درخواست ابلاغ الکترونیک آن ها به صورت سیستمی فعال خواهد گردید.


سوال بعدیلیست همه سوالاتسوال قبلی


پربازدید ترین سوالات مرتبط با این بخش⏺ چگونه می توانم وارد سامانه ی پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیکی شوم؟
⏺ برای ثبت نام در سامانه ی ثبت نام الکترونیکی سازمان امور مالیاتی از کجا شروع کنم؟
⏺ در اظهارنامه شراکتی به منظور تقسیم درست معافیت ماده 101 زمانی که یکی از شرکا فوت می کند نوع شراکت را چگونه می بایست تعریف نمود؟
⏺ آیا این امکان وجود دارد که اطلاعات نام کاربری و کلمه ی عبور را حضورا در حوزه ی مالیاتی تحویل بگیرم؟
⏺ اطلاعاتی هویتی را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، اما باز هم مغایرت در اطلاعاتم ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
⏺ برای یک واحد کسبی، اشتباها بیش از یک ثبت نام انجام داده ام و به ازای هر یک از ثبت نام های اضافی، برایم پیامک هایی از سمت سازمان ارسال می شود، چه اقدامی انجام دهم؟
⏺ آیا شرکاء به صورت جداگانه باید ثبت نام انجام دهند؟
⏺ آیا امکان تغییر دادن مودی اصلی در ثبت نام اشخاص حقیقی وجود دارد؟
⏺ اطلاعاتی هویتی خود را از روی کارت ملی و به درستی ثبت نموده ام، همچنین با مراجعه به سازمان ثبت احوال از یکی بودن اطلاعات مندرج در این سازمان و اطلاعات ثبت شده روی کارت ملی خود اطمینان حاصل نموده ام، اما باز هم در اطلاعات هویتی، مغایرت ثبت شده است، چه اقدامی می بایست انجام دهم؟
⏺ برای تغییر آدرس اقامتگاه قانونی در ثبت نام، چه اقدامی باید انجام دهم؟